Det er ikke alltid det passer å vente i telefonkø. Da kan du bruke vår Hurtigsupport som du finner på din egen maskin.

Nederst til høyre på oppgavelinjen til Windows (liten, hvit pyramide ved siden av strøm- og nettverkstatus på oppgavelinjen) finner kunder av oss en snarvei til vår supporttjeneste. Hvis du klikker på det lille papirflyet får du en meny som hjelper deg og oss til å gjøre vår support mer effektiv for deg.

Support via e-post (m/skjermbilde)

Dette valget starter ditt standard epost program og fyller ut epostadressen til vår support for deg. Skriv inn det du trenger hjelp med og send oss eposten. På den måten slipper du å vente i telefonkø for å få meldt inn en sak til oss. Husk å ta med ditt telefonnummer hvis du vil vi skal ringe deg opp. Det er også utrolig nyttig for oss å se akkurat hva som skjer når noe går galt på din maskin. Dette valget tar et bilde av skjermen din og legger det i en epost til oss. Da kan du regne med langt mer effektiv hjelp fra oss.

Driftsmeldinger (via Facebook)

Hvis det skjer noe som rammer flere kunder på en gang poster vi kort informasjon om dette på vår Facebook side. Der poster vi også informasjon om feil på vårt telefonsystem, hvis vi skulle være så uheldige at noe skjer med det. Så hvis vi er vanskelige å få tak i kan det være å sjekke status her.

Verktøy

Vis ekstern IP adresse: Åpner en nettside som viser den IP adressen du har på Internett.

Forny IP adresse: Kjører en kommando lokalt på din PC som forsøker å konfigurere nettforbindelsen din på nytt. 

Systeminformasjon: Åpner et skjermbilde som viser nyttig informasjon om din PC. Du finner blant annet hvilken versjon av Windows du har, hva slags prosessor, hvor mye minne (RAM), om du har 32-bit eller 64-bit Windows, navnet på maskinen din og hvilket domene den tilhører.