Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre din opplevelse på siden. Du kan lese mer om hvorfor og hvordan her.

OK
Forside    Tjenester    Office Cloud    Office 365

Visste du dette om Office 365?

Det er mange fordeler ved å bruke Office 365 for din bedrift. Du får tilgang til en rekke skytjenester for lagring, deling av dokumenter og verktøy for effektiv samhandling.

 

Tre ting du kanskje ikke visste om Office 365:


1. Det er inkludert 1TB lagring i Microsoft OneDrive

Du kan enkelt synkronisere filene dine ned til maskinen, velge hvilke mapper du vil skal synkroniseres, samt en egen app på telefonen for å aksessere filene dine når du er ute av kontoret. Du kan til og med logge deg på din office 365 portal og jobbe på office dokumentene dine rett i nettleseren fra hvilken som helst pc.

OneDrive for Business som følger med office 365 abonnementet ditt er ditt private lagringssted, men du kan dele filer og mapper med andre dersom du ønsker det.

2. Du får tilgang til SharePoint hvor du enkelt kan dele dokumenter

I Office 365 abonnement er det inkludert en SharePoint løsning hvor du kan dele og samarbeide om filer på tilsvarende måte som Dropbox ved å benytte Microsoft Grupper. Du lager enkelt grupper direkte i Outlook og legger til medlemmene du vil skal få tilgang til dokumentene. Microsoft Grupper kan også synkroniseres lokalt til maskinen på samme måte som Dropbox.

3. Du får tilgang til Office 365 Groups hvor du kan lage grupper og dele dokumenter, notater og planlegge oppgaver

Office 365-komponenter som finnes i Groups er Exchange, Outlook, Calendar, SharePoint, Planner og OneNote. Office 365 Groups inngår som en del av Outlook og har til formål å forenkle samarbeid mellom mennesker, uavhengig av om de er på kontoret eller på farten.

Nye grupper kan opprettes i Office 365s e-postklient, Outlook, eller via mobilappen. Når man har opprettet gruppen, får medlemmene i gruppen et eget område å håndtere gruppens arbeid på. For hver gruppe opprettes det et SharePoint-område der man kan samarbeide og dele dokumenter. Hver gruppe får også en innebygd OneNote, slik at gruppen kan samle felles notater, og i Planner opprettes det et område der dere kan holde gruppemedlemmene oppdatert på oppgaver i gruppen.

Lurer du på om Office 365 er aktuelt for deg og din bedrift?

Les mer om Office 365 Business
5 grunner til hvorfor du bør velge Office 365
Effektiv samhandling ved bruk av Teams


Kontakt oss for en uforpliktet prat!