Stabilitet, trygghet og forutsigbarhet

Office Center ble etablert i 1992 og leverer løsninger innen Informasjonsteknologi og økonomi/administrasjon. Vi har siden starten opparbeidet en solid plattform lokalt, og har hatt fokus på smarte og profesjonelle IT-løsninger for privat og offentlig virksomhet. I tillegg har vi knyttet til oss solide leverandører og samarbeidspartnere på produktsiden.

Vi selger løsninger og tjenester innenfor et område som preges av stadige endringer og fornyelser, både  innen teknologi og rutiner/arbeidsmetodikk. Det medfører store krav til oss.

Vi har stor fokus på preventiv og rasjonell IT drift for å sikre oppetid og unngå ikke planlagt stans. Vårt driftssenter er sentralt her. De overvåker, oppdaterer og melder inn avvik på de løsningene vi overvåker. Alle henvendelser logges i vårt servicesystem og endringer oppdateres kontinuerlig. Dersom noen av våre kunder ønsker å logge seg inn for å se status på sine egne saker, er dette en enkel rutine å etablere. 

Våre kunder skal være trygge på vår kompetanse. Våre dyktige medarbeidere vil bidra til at våre kunder gjør de riktige valgene og ikke minst har en god oppfølging på sine systemer/løsninger i etterkant. Mange kunder har fulgt oss i mange år og de er gjerne våre viktigste ambassadører.